Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Johan, Patrik, Niklas - 23 mars 2009 09:13

9 månader har gått sedan sista resan. För min del var det den tredje i ordningen. 2000, 2007 och 2008. Jag tröttnar aldrig.
För mig och Patrik så var resan 2008 helt otrolig. Till att börja med så var det faktiskt så att jag vann flygbiljetterna i en fototävling som Metro annordnade, och ni kan ju gissa vem som tipsade om det. Jo, Patrik såklart!
Dubbel lycka, först 2007 och sedan åter igen 2008!


Vi har pratat om att göra en resa under 2010 med våra respektive, dessa planer skall stöpas i höst så man kan börja spara ihop en liten reskassa redan i år.
Till alla er som läst dessa inlägg och haft användning av detta så vill jag bara tacka och säga att det var ett nöje att hålla er updaterade!
We'll be back!


Dagens tips:
http://www.ny1.com/default.aspx

Dagliga nyhetssammanfattningar från NY områdena - NY1 News

Ovido - Quiz & Flashcards